vrijdag 3 april 2020

91 - 92 - 93 - 94

Weer even de kaartjes van de afgelopen dagen...:


Weer een kaartje met het inpakpapier waar ik kortgeleden een kadootje in kreeg. Wanneer je terug scrolled zie je er nog een aantal kaartjes mee. Verder gebruikte ik de set ‘Butterfly Wishes’...

---------------------------------------------------

Deze weken gaan er verschillende kaartjes op de post met zomaar een groetje of om iemand sterkte te wensen... dit was er ook zo eentje... tekstje en achtergrond stempel komen uit de retired set ‘in de bloemetjes zetten’, de grote klaproos is gemaakt met de ‘Poppie Moments’ dies...

---------------------------------------------

Met de ‘Tufted Dynamic Embossing Folder’ heb je snel een superleuk achtergrondje! Het hartje lag nog te slingeren op mijn tafel...

---------------------------------------------

De embossingfolder lag er nog , dus die met restantje Crumb Cake cardstock door de big Shot gehaald en daarna een rondje uitgeponst... Dan ga ik maar verder op de rondjes dacht ik, dus een doily gepakt en de vrolijke bloemen komen uit een kaartje van de Tropical Oasis Memories and More pack. Tekstje en de tropische bladeren komen uit de set 'Tropical Chic'. 

Geen opmerkingen: