zondag 10 mei 2020

124 t/m 129


124. Zondagmiddag weer gezellig via Skype samen creatief bezig geweest. o.a. deze box-card gemaakt onder leiding van Jessica... 
----------------------------------------------------

125. Op onze skypedate gaf ook Eva ons een workshopje, we maakten deze kaart onder haar leiding... ik gebruikte de Butterfly Wishes set.
---------------------------------------------------------------
 







126. Voor dit eenvoudige kaartje gebruikte ik drie stempelsets... Het kader komt uit de ‘Swirly Frames’, de tekst ui ‘Peaceful Moments’ en de bloemen uit ‘Ornate Style’. Ingekleurd met inkt en de aquapainter... 
---------------------------------------------------





127. De grote klaproos van de Poppy Moments dies is heel mooi, maar je houdt altijd wat afval stukjes over.... bij @kreaneeltje zag ik kort geleden een leuke kaart gemaakt met juist die stukjes! Dat wilde ik ook een keer doen! Dus zie hier het resultaat... de achtergrond is gemaakt met de Ornate Style embossing folder.
 -----------------------------------------------------------








128. Een cadeau-envelopje voor een cadeaukaart gemaakt...


------------------------------------------------------------






129. Een kaartje met twee kleuren vandaag... ik gebruikte het bloemencluster uit de set ‘Ornate Style’, het tekstje komt uit de set ‘Under my Umbrella’.






Geen opmerkingen: