zondag 2 augustus 2020

213 - 214 - 215



213. Deze set ‘moest’ ik meteen hebben toen ik ‘m in de catalogus zag: ‘Have a Hoot’. Superleuke uiltjes met bijpassende dies. De kadertjes zijn in een keer uitgesneden met de grote die die je op de tweede foto ziet...


--------------------------------------------------------------------------------------------

214. Uit de kadertjes van de kaart van gisteren komen deze leuke labeltjes!! Die gebruikte ik dus voor de kaart van vandaag... ingekleurd met de Stampin’ Blends...


-------------------------------------------------------------------------------------------------

215. De set die ik vandaag gebruikte herken je misschien nog van vorig jaar! Toen stond deze set ook in de najaarscatalogus! Hij is dus weer terug en ik vind ‘m nog steeds erg mooi!

 

Geen opmerkingen: