dinsdag 27 april 2021

Wist je dat.....?

 Wist je dat.....?

* .....De nieuwe jaarcatalogus er bijna is?

* .....Ik daarom maar ben gaan opruimen?

* ..... Er daarom vanaf nu een heleboel koopjes staan op mijn verkooppagina?  KLIK!

* .....Je me snel moet mailen wanneer je ergens interesse in hebt?

* ..... Ik alles op volgorde van binnenkomst behandel?

* .....Ik de pagina zo snel mogelijk bijwerk?

* .....Ik wel fulltime werk, en er dus wel wat tijd overheen kan gaan?

* ......Je de datum van laatste update kunt zien bovenaan de verkooppagina? 

* .....Je me kunt volgen op Facebook en Instagram?

* .....Je me altijd met vragen, opmerkingen etc kunt bereiken via de mail?

* ..... Mijn mailadres info@kaartjevanklaartje.com is? 

* .....Ik jullie vandaag nog een fijne koningsdag wens! 



Geen opmerkingen: