zondag 16 oktober 2022

Almost Halloween!

Eindelijk weer eens een beetje creatief gedaan, het was lang 'zoek', maar inmiddels zitten er weer wat ideetjes in mijn hoofd... 


 Eind van de maand is het weer Halloween, en dit jaar heb ik enorm veel zin om er van alles voor te versieren! Ik houd me nog maar een beetje in... (niet heel veel). Wel maakte ik een aantal Halloween-pakketjes die ik op tijd verstuurde Dan kunnen de ontvangers ook een beetje gaan versieren! En lekker snoepen natuurlijk! ;-) 

Ik maakte een spookje voor iedereen met wiebeloogjes, een gezellig zakje om een magneetje in te stoppen en natuurlijk een Halloween-kaartje! 
\
Halloween snoep... 
 

Het zakje voor het magneetje... de zegel hoeft niet stuk, het flapje kun je erachteruit halen om het zakje te openen.,, 

Hopelijk snel meer creatiefs te laten zien! 

Geen opmerkingen: