dinsdag 10 maart 2015

Nieuws en een Mannenkaartje

Een wat minder leuk nieuwtje vandaag; Door kwaliteitsproblemen zijn de Blendabilities per direct uit de collectie van Stampin' Up! genomen. Dat wil zeggen dat je deze dus ook niet meer uit kunt kiezen als Sale-a-Bration cadeau! Dit is natuurlijk erg jammer, maar ik ben wel blij dat Stampin' Up! de beslissing durft te nemen om een product wat niet aan hun hoge kwaliteitseisen voldoet uit de collectie te nemen. Het overgrote gedeelte van de blendabilities die bij ons en klanten zijn gekomen zijn overigens wel goed, het ging vooral om de selectie die vooraf al gebeurde. Mocht je toch je twijfels hebben over je Blendabilities die je bij mij besteld hebt, laat me dit dan zeker even weten via een mailtje: stempeltje@live.nl  

Vandaag een heeeeel eenvoudig mannenkaartje gemaakt met de strikjespons en de mustache die. Simpel, maar effectief ;-) 


Wisten jullie dat:
  • De Sale-a-Bration nog maar 20 dagen duurt!?
  • Ik 20 maart weer een bestelling doe
  • Je jouw bestelling altijd door kunt geven via Stempeltje@live.nl
  • Je me nu ook kunt volgen op Instagram: 78klaartje
  • En natuurlijk hier en op mijn facebookpagina!
  • Ik daar en hier ook graag lees wat jullie van mijn creaties en andere dingen vinden.
  • Dit bijna het einde is van mijn post voor vandaag 
  • Nu nog even de gebruikte materialen van vandaag ;-)
Fijne avond!


Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen: