vrijdag 13 maart 2015

Still Sale-a-Brating BlogHop


Leuk dat je komt langs hoppen op een nieuwe Bloghop van de Nederlandse Stampin’Up! demo’s. In deze “Still Sale-A-Brating” Bloghop laten we zien wat de SU-per leuke mogelijkheden zijn met de producten die je bij besteding van iedere 60€ gratis kan uitkiezen tijdens deze Sale-a-Bration periode.

Als het goed is ben je met hoppen begonnen bij Mariska en nu hier gekomen via het blog van Nina


Ik maakte voor deze bloghop een setje van twee kaartjes en een klein slingertje waarbij ik gebruik maakte van de Sale-a-Bration sets 'Best Day Ever' en 'Big Day'. 


Het eerste kaartje redelijk Clean & Simple gehouden. De taart met behulp van de Stamp-a-Majig zowel op het kleine als het grote kaartje geplaatst waardoor deze uiteindelijk in elkaar overlopen. 


Bij dit tweede kaartje heb ik de achtergrond gemaakt op een sheet met de inkten Daffodil Delight en Coastal Cabana en een waterspritz. Daarna de tekst in zwart erop zodat deze er lekker uitknalt!

Het slingertje maakte ik als volgt: Ik stempelde een strookpapier met de vlekkenstempel uit de Best Day Ever set. 1 keer gewoon beinkt en meteen daarna nog eens afgedrukt zonder opnieuw te beïnkten, Het strookje een stukje omvouwen en de bannerpons erbij pakken. Ik pons de banner dan uit net iets onder de vouw waardoor je een dubbele banner krijgt. Deze kun je dan gemakkelijk over een touwtje hangen waardoor het slingertje ontstaat! 











Graag nodigen we je uit om met gebruik van de onderstaande buttons gezellig door te hoppen. Door op de 'volgende' knop te drukken ga je naar het blog van Tryntsje.


       

Veel plezier met de Hop van vandaag!
Morgen doen we het nog een keer, dan beginnen we bij Carmen.

Built for Free Using: My Stampin Blog

25 opmerkingen:

Yvonne zei

Wat een gezellige kaartjes, echt feestelijk. Groetjes, Yvonne

Elly Kreutzer zei

leuk die vlaggetjes is leuk.

Annette Elias-de Kijkkast zei

Wat een mooie kaarten en wat leuk dat je er meteen een beschrijving voor de slinger bij geeft!

Hans zei

Wat een leuk idee van de slinger en mooie kaartjes!
Groetjes,
Hans en Sandra

Krista zei

Wat leuk Klaartje !!

Chantal de Kaste zei

Erg leuk! En wat een leuk (schaaltje?) voor de foto!

Creation by Heart zei

Hallo Klaartje,
Mooi detail met de taart, toch niet zo simpel als het eruit ziet:)
Leuk dat je verschillende technieken laat zien en de tip met de bijpassende banjer-slinger maakt het mooi af.
Groetjes, HennyB:)

Marlieke zei

Wat een hoop creativiteit. Leuk hoor. Die achtergrond met die kleine kaarsjes vind ik fantastisch. En dan dat schattige slingertje; echt leuk.

SoStampFul zei

Enorm leuk, het is echt een klein feestje zo!

Carmen zei

Je hebt leuke kaartjes gemaakt Klaartje!

Astrid Voois zei

Leuk Klaartje. Dat taartje is leuk zo half/half.

diana68 zei

erg leuk Klaartje en ook hoe je laat zien hoe je het bannertje hebt gemaakt!!
Diana

Cynthia van der Wilk zei

Wat een leuke kaartjes...en monchichi.....aaaah jeugdsentiment.

Miriam zei

Leuke kaartjes! Toevallig heb ik dezelfde techniek en kleuren gebruikt zie ik... Hoe toevallig!

Christa zei

Leuke kaartjes!

Rosalien Zwackhalen zei

Wat super leuk gedaan, één groot feestelijk geheel. ;)

Sandra Korten zei

Erg leuk gedaan!

Agreable.stampin.fun zei

Hele leuke vrolijk set

Janneke zei

Wat een leuke kaart en je slinger vind ik ook helemaal leuk!

Anne-Marie zei

Hoi Klaartje, leuke vrolijke verjaardagsset. Superfeestelijk om een klein slingertje mee te sturen.

Annelies zei

Mooie kaarten en ik ben blij met de beschrijving van de slinger, super leuk!

Ilona zei

Heel leuk gedaan.

Unknown zei

Mooie kleuren en een geweldig resultaat!

De Stempelolifant zei

leuke kaarten geworden Klaartje!!!
Vind je apie ook altijd zo leuk!!! :-) Die heb ik vroeger ook eentje gehad... jeugd sentiment... LOL

Caro's Kaartjes zei

Wat een feestje Klaartje!
Leuk die achtergrond gemaakt met een sheet. Dat zou ik ook weer eens moeten doen. Lekker kliederen...heerlijk toch!
En die Monchichi brengt toch wel jeugdsentiment naar boven hoor. Gezellig dat je 'm een ballonnetje hebt gegeven.
groetjes van Caro