dinsdag 11 augustus 2015

Najaarscatalogus + KKD

Jaaaaaaaaaah! Hij is er! De najaarscatalogus van Stampin' Up! Hij staat weer boordevol mooie spullen voor de herfst, Halloween en Kerst! Een mooie aanvulling op de grote catalogus! Wil jij 'm ook graag ontvangen? Stuur me dan even je adres en voor alleen de verzendkosten komt hij jouw kant op! stempeltje@live.nl 


Als demonstratrice kan ik al wat voorbestellen uit de catalogus.... errug! ;-)  Dus het kaartje wat je ziet is al het eerste resultaat! Wat een leuke beer hè!? Ik heb er al wat meer ideeën mee, dus jullie gaan hem zeker vaker zien! 








Eind augustus zijn de Knotgekke Kaartendagen weer... Een super gezellige beurs waar ik eigenlijk elk jaar wel te vinden ben! Gaan jullie ook? Hij wordt zowel in Zwolle als in Den Bosch gehouden.... Ik ga uiteraard naar Den Bosch als echte Brabantse, haha! Sowieso altijd een paar vaste stands waar ik heen 'moet' en verder lekker snuffelen of er weer wat nieuws te ontdekken is... kortom spaarpotje wordt geleegd en tassen gevuld.... haha! Wie weet kom
ik jullie nog tegen?

Geen opmerkingen: