zaterdag 8 augustus 2015

Stampin' Glitter

Oh jee.... ik heb de Stampin' Glitter ontdekt... en ik vind 't leuk! :-) De glitters zijn er in goud, zilver en diamond (wit), hier heb ik de gouden glitters gebruikt. Stampin' Glitter is losse glitter die je dus zelf vast moet zetten. Ik heb voor deze kaartjes gespetterd met lijm (de Tombow liquid glue gemengd met wat water) en daar de losse glitter overheen gestrooid. Laten drogen en klaar! Het geeft een leuk effect!! Je kunt de Stampin' Glitter natuurlijk ook goed gebruiken om kleine accenten te maken en vast nog veel meer! Krijg jij al leuke ideeën? Je vind deze glitter op pagina 162 van de grote catalogus! 





Morgen (zondag 9 augustus) gaat er weer een bestelling de deur uit! geef jouw bestelling door via een mailtje of bel me even. De gegevens vind je op de hoe te bestellen pagina. Je loot dan meteen mee voor het leuke pakketje van deze maand! 

Geen opmerkingen: