zondag 2 juli 2017

Lots of Love!

De volgende verzamelbestelling is maandag 3 juli
profiteer van de Bonus Days! Koop voor €60,- en ontvang een coupon t.w.v. €6,- 
____________________________________________________________________


De Clear Tiny Treat Boxes zijn perfect voor snelle kadootjes, ze komen met maar liefst 16 in een verpakking, dus je kunt even vooruit... hihi!

 Ik vulde er deze keer eentje met dropstaafjes en maakte een sleeve met een vel papier uit de Whole Lot of Lovely DSP set. De bloem, blaadjes, besjes en het hart uit de stempelset Lots of Love stempelde ik in bijpassende kleurtjes. Ik knipte alles uit en plaatste ze op de sleeve. De bloem en het hart zijn opgeplakt met een dimensional, de blaadjes en besjes met de Tombow. 

Morgenvroeg doe ik weer een verzamelbestelling! Wil jij ook wat bestellen? Bijvoorbeeld deze leuke doosjes? Geef dit dan vandaag nog aan me door via info@kaartjevanklaartje.com

Geen opmerkingen: