zaterdag 16 september 2017

Nog maar...


Ja echt! Nog maar 100 dagen!! Hoogste tijd dus om aan de kerstkaarten te gaan denken! 
Vandaag maakte ik er een met de Hearts Come Home set uit de najaarscatalogus...


Achter het kleine kaartje, uitgesneden met het grootste vierkant uit de Stitched Shaped Framelits, gebruikte ik een stukje Real Red Cardstock en een stukje houtpapier uit het Wood Textures dsp. Om het bruin van het houtpapier terug te laten komen stempelde ik de tekst met Soft Suede. 

Wil jij nu ook snel aan je kerstkaarten beginnen en het liefst nog met nieuwe stempels!? Of jezelf verwennen met iets anders wat nog op je wishlist staat? Morgen doe ik weer een verzamelbestelling! Geef je bestelling door via info@kaartjevanklaartje.com 

1 opmerking:

alma.heijenk@gmail.com zei

mooi kerstkaartje, ik ben onderhand ook begonnen.